Obecnie Tłumaczone Fiki

  • Smoczy Książe: "Biały Mag"
  • Awatar Legenda Aanga: "Opowieść o Lodzie i Dymie"
  • Kod Lyoko: "Wsparcie"

Hejho

 Siemacie mordeczki :) Jestem Snoopy i od jakiegoś czasu zajmuję się wysoce satysfakcjonującym zajęciem tłumaczenia fanfików.  Po części by utrzeć nosa nudzie, po części ponieważ po prostu sprawia mi to przyjemność. Naturalnie wszystkie fiki tłumaczone są przeze mnie za pisemnym pozwoleniem ich oryginalnych autorów. Od czasu do czasu będę tutaj pisał o czymś więcej niż tylko o fanfikach. Póki co jednak chciałem napisać ten mały wstęp, abyście wiedzieli czego się głównie tutaj spodziewać.

W chwili obecnej tłumaczę trzy fanfiki z trzech różnych fandomów. Awatar: Legenda Aanga, Smoczy Książę, oraz Kod Lyoko. Do tej pory przetłumaczone rozdziały publikowałem na Facebooku, ale po chwili przemyśleń doszedłem do wniosku, że lepiej się do tego celu sprawdzi blog. Zobaczmy, czy mam rację :)

W następnym wpisie opublikuję pierwszy przetłumaczony przeze mnie rozdział opowiadania "Biały Mag" z uniwersum Smoczego Księcia. Do tego czasu, trzymajcie się. Peace :)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty